[ KURS ] eduEKSPERTOnline – jak uczyć online (multimedia i narzędzia internetowe w edukacji online)

Zbuduj i sprzedaj swój pierwszy kurs online

W 4 tygodnie opracujesz własną strategię prowadzenia kursów przez Internet, zbudujesz i sprzedasz swój pierwszy kurs online

Cześć! Z tej strony Marzena

W czerwcu 2017 r. wypuściłam swój pierwszy, płatny kurs online i od tamtej pory nie zajmuję się już praktycznie niczym innym. Dlaczego? Ponieważ ten model biznesu pozwala mi w tym samym czasie pomóc większej liczbie Klientów niż szkoląc w sposób tradycyjny.

Zaczynałam od zera, z listą niespełna 27 osób zainteresowanych kursem i mizernym zasięgu. Pomimo takich okoliczności kurs zakupiło 11 osób z listy, a więc uzyskałam konwersję na poziomie 40%! A to wszystko dzięki przemyślanej strategii i dokładnym zbadaniu potrzeb Klienta.

Dzisiaj chcę Ci pokazać jak wygląda moja strategia - wszystko krok po kroku, od pomysłu do realizacji. 

Chcesz stworzyć i sprzedać swój pierwszy kurs online...

ale boisz się, że nie znajdziesz Klientów, stracisz czas, pieniądze, nie przeskoczysz zawiłości technologii...

Brzmi znajomo?

Powiesz sobie: skąd ja to znam...

Zła wiadomość jest taka, że z każdym dniem rośnie konkurencja na rynku kursów online... Jeśli teraz myślisz o stworzeniu własnego kursu w kontekście: może kiedyś, jak będę mieć więcej czasu, więcej pieniędzy, więcej kompetencji... - to możesz się mocno rozczarować.

Nie ma czasu na brak działania.

Dobra wiadomość jest taka, że możesz bardzo szybko ruszyć z miejsca i nie potrzebujesz wcale dużych pieniędzy na start. Potrzebujesz tylko pomysłu na kurs i wiedzy jak działać, żeby nie tracić czasu.

eduEKSPERTOnline – jak uczyć online (multimedia i narzędzia internetowe w edukacji)

Czy ten kurs jest dla mnie?

  • Myślisz o własnym kursie, ale nie masz pojęcia od czego zacząć.
  • Potrzebujesz gotowego planu, wg którego zaczniesz krok po kroku tworzyć swój biznes kursów online.
  • Nie chcesz działać po omacku, tracić czasu i pieniędzy na nietrafione rozwiązania.
  • Chcesz ruszyć z miejsca, a nie odkładać wszystko na później.

Czy powyższe stwierdzenia pasują do Ciebie? To świetnie 🙂 Rozwiązania i metody, które przedstawiam w kursie, bazują wyłącznie na moim doświadczeniu. Korzystam zarówno z płatnych, jak i darmowych rozwiązań. Wszystko to, o czym mówię zostało przeze mnie przetestowane i co najważniejsze - używam praktycznie każdego dnia.

I dlatego moim doświadczeniem chcę się też podzielić z Tobą.

Cofnijmy się do 2009 roku...

Wiele lat temu, gdy jeszcze nie mówiło się o kursach online na taką skalę jak teraz, wypuściłam swój pierwszy, darmowy kurs o grafice - w ramach eksperymentu. Był to rok 2009 i do końca nie wierzyłam, że ucząc online można kogokolwiek zmobilizować do takiej formy nauki. Nie budowałam listy, nie budowałam żadnych zasięgów - po prostu nie planowałam żadnej sprzedaży. Pracowałam wtedy na etacie i miałam głowę zajętą swoimi obowiązkami zawodowymi. Mimo to, temat e-learningu i uczenia przez Internet zawsze mnie fascynował, więc w wolnym czasie testowałam różne rozwiązania, tworzyłam materiały edukacyjne.

Kurs udostępniłam za darmo, należało się tylko zarejestrować. I nic więcej nie robiłam... zero promocji, ogłaszania w mediach społecznościowych, itd. Wpadłam w wir pracy zawodowej i zostawiłam pracę nad stroną na jakieś 2 miesiące. Po pewnym czasie przyszła wiadomość z informacją o przedłużeniu domeny. Był to też dobry moment na to, żeby (w końcu!) zalogować się do panelu strony i sprawdzić co jest do zaktualizowania.

Pamiętam, że to był szok...

Na kurs zapisało się ponad 1200 osób!

Przypominam, że to miał być tylko eksperyment, więc nie liczyłam na wiele... Co nie zmienia faktu, konkurencja w tamtym czasie też była mniejsza 🙂 Zgadnij co z tym faktem zrobiłam... NIC. Dalej dość sceptycznie podchodziłam do sprzedaży. Darmowy materiał - ok - każdy może być zainteresowany, ale żeby sprzedawać?

Więc nic nie z tym nie zrobiłam. W międzyczasie macierzyński, praca, natłok kolejnych obowiązków... No i przyszedł rok 2012. W tym czasie obiektem moich zainteresowań stały się LMS-y, więc znów po godzinach pracy, w wolnym czasie testowałam różne rozwiązania. Rok później miałam już uruchomioną platformę edukacyjną na systemie Moodle. Przyszedł więc czas na budowanie materiałów edukacyjnych i umieszczaniu ich na platformie edukacyjnej. W 2014 roku założyłam firmę i zaczęłam świadczyć usługi tworzenia platform kursów online.

Zawsze jednak gdzieś z tyłu głowy miałam wizję swojego kursu, tym bardziej, że w ramach usług tworzenia witryny edukacyjnej, również szkoliłam z jej obsługi. Dlatego pod koniec 2016 roku postanowiłam, że zacznę się dzielić swoim doświadczeniem z innymi osobami, które również chcą prowadzić kursy online.

Najważniejsza rzecz to dyscyplina

Znam wiele osób, które pragną uczyć online, ale niewiele (albo nic) z tym nie robi. Przeraża ich technologia, koszty, czas jaki trzeba poświęcić na gromadzenie materiałów. Każdy chce uruchomić sprzedaż szybko, tu i teraz, bo inni już mają, a ja nie...

Tak się NIE da.

Jeśli nie masz cierpliwości, nie umiesz systematycznie pracować, koncentrujesz się wyłącznie na tym, ile zarobisz - to ten kurs nie zrobi wszystkiego za Ciebie. Szkoda zmarnowanych pieniędzy i mojego czasu, jeśli wiadomo, że na 99% po prostu nic z tym nie zrobisz. Nie przygotuję materiału edukacyjnego za Ciebie, nie kupię za Ciebie sprzętu i oprogramowania, natomiast pokażę Ci krok po krok narzędzia, oprogramowanie oraz plan, wg którego pracuję i który przynosi efekty.

Jaki efekt uzyskasz po ukończeniu kursu?

  • Zbudujesz i opublikujesz swój PIERWSZY KURS ONLINE
  • Skonstruujesz schemat, który pozwoli Ci zaplanować każdy, nawet najdrobniejszy element procesu przygotowywania kursu online.  Szczegółowy plan motywuje do domykania poszczególnych zadań. Gdyby 5 lat temu ktoś mi dał gotową receptę na szybsze tworzenie kursów, byłabym znacznie dalej w biznesie kursów online
  • Poznasz wszystkie obszary mojej działalności edukacyjnej: gdzie publikuję materiały edukacyjne, jak często, z jakich systemów korzystam, co działa, a co nie działa. Możesz kopiować metody, którymi ja się posługuję i zastosować w swojej branży.
  • Poznasz sprzęt i oprogramowanie, którego używam w codziennej pracy nad tworzeniem treści tekstowych, filmów wideo, plików dźwiękowych, przygotowywania testów i ankiet. Przeprowadzę Cię krok po kroku przez stworzenie przykładowej lekcji.
  • Poznasz mechanizm publikowania kursu online, sposoby zabezpieczeń i kontroli dostępu.

A... i jeszcze jedno... nie potrzebujesz specjalistycznej wiedzy ani szczególnych umiejętności technicznych…

... jedynie cierpliwości i zaangażowania.

A ile mnie to będzie kosztować?

Standardowy koszt dostępu do kursu wynosi 299zł. Otrzymujesz dostęp na 365 dni, moje pełne wsparcie mailowe oraz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.  Po roku możesz przedłużyć dostęp płacąc tylko 50% kwoty wyjściowej. Możesz też od razu zakupić nieograniczony dostęp do kursu za kwotę 499zł. Kurs jest stale rozwijany i co roku pojawiają się nowe rzeczy.

Uważasz, że jest drogo? Sprawdź ile kosztuje godzina konsultacji z ekspertem w branży online. Będzie Ci bardzo trudno znaleźć konsultację tańszą niż 250zł (być może gdzieś istnieje, ale ciężko do niej dotrzeć...). Tylko w pierwszym module otrzymujesz masę materiałów i szablonów do wykorzystania wraz z moim dokładnym planem działań edukacyjnych. Wartość tylko tego modułu wynosi ok. 500zł* -  otrzymujesz gotowy projekt, plan działania. Dalej... masz moje pełne wsparcie mailowe - pytasz o co chcesz. Jeśli coś Ci nie działa, wspólnie szukamy rozwiązania problemu, daję indywidualne wskazówki, przygotowuję spersonalizowany kod do wdrożenia. Stawka godzinowa informatyka to min. 50zł, a u mnie masz to zawarte w cenie kursu!

Oprócz gotowego planu pokazuję Ci jak stworzyć stronę od podstaw, ustawić stronę sprzedażową, podpiąć płatności, system mailingowy, sformatować pierwsze materiały edukacyjne... Jak myślisz, ile kosztuje stworzenie strony i skonfigurowanie jej pod kątem sprzedaży produktu online? Zlecając to komuś musisz się liczyć z wydatkiem min. 1000zł, natomiast kursy w tym temacie również wahają się w granicach 200-600zł.

A to dopiero 2 moduły... W kolejnym module pokazuję jak uruchomić pierwszy kurs w postaci wysyłki wiadomości e-mail oraz przykładową platformę kursów online od kuchni. A więc nie tylko kursy e-mail, ale też multimedialne kursy online. Takie kursy są podzielone na lekcje, można ustawić harmonogram ich pojawiania się, w poszczególnych lekcjach są osadzone materiały wideo, dokumenty itd. Wszystko zabezpieczone i zintegrowane z modułem sprzedaży. W ostatnim module pokazuję Ci sprzęt i oprogramowanie jakiego używam, jak sobie radzić z kiepskim dźwiękiem, jak skonfigurować pierwszego live'a itd. Wartość tych obu modułów to ok. 600zł*.

Jak widzisz kurs, którego wartość jest szacowana na ok. 2tys możesz otrzymać wydając zaledwie 299zł. Wystarczy, że sprzedasz pierwszą sztukę swojego własnego kursu w podobnej cenie i ta inwestycja zwróci Ci się natychmiastowo. 

* Wartość ustalona na podstawie kursów online zbliżonych tematycznie do kursu eduEKSPERTOnline

  • STANDARD
  • dostęp na 365*
  • dostęp do aktualizacji kursu
  • wsparcie e-mail, FB
  • 299 zł
  • PRO
  • dostęp na zawsze
  • dostęp do aktualizacji kursu
  • wsparcie e-mail, FB
  • 499 zł

* w przypadku wariantu STANDARD koszt przedłużenia dostępu na kolejny rok wynosi 50% ceny regularnej

Podane wyżej kwoty są cenami brutto (zawierają VAT). Na wszystkie swoje produkty i usługi wystawiam faktury VAT

eduEKSPERTOnline – jak uczyć online (multimedia i narzędzia internetowe w edukacji)
  • 20 lekcji (każda lekcji odkrywana w kolejny dzień roboczy) - po zakończeniu kursu, masz jeszcze do niego dostęp przez 365 dni (lub na zawsze jeśli wybrałeś wariant Pro)
  • Codziennie od poniedziałku do piątku masz do przerobienia 1 lekcję (ok. 1-2 godziny pracy w zależności od modułu). Jeśli chcesz sprawdzić w który dzień wypada określona lekcja, zapoznaj się z harmonogramem kursów online.
  • Pod koniec tygodnia weryfikujemy to, co zostało już zrobione - poprawiamy i optymalizujemy jeśli zachodzi taka konieczność. W zależności od liczby chętnych do pracy w grupie robimy live, chat na grupie FB lub kontakt mailowy.
  • W każdej lekcji jest materiał wideo (1-3 filmy od 5 do 10 minut). Mogą też się znaleźć materiały dodatkowe w PDF, arkusze kalkulacyjne itp.
  • Do każdej lekcji dołączona jest lista zadań do zrobienia - zaznaczasz to co już zostało zrealizowane. Możesz też wydrukować i dopisać własne notatki.
  • Kurs kończy się certyfikatem, który możesz pobrać i wydrukować.

Co sądzą inni o moich kursach?

Kurs jest świetny. Dziś aż brakowało mi maila od Ciebie. Jestem bardzo zadowolona i naprawdę zyskałam więcej niż oczekiwałam. Będę powracać do materiałów.
Ewelina KolmanUczestniczka kursu eduPortalWP

Jak wygląda program kursu?

[1] Zaczynamy od pomysłu i opracowania planu działania

[LEKCJA 01]
Jak sprawdzić i wycenić swój pomysł na produkt online

Wpadasz na pomysł, w myślach już projektujesz swój pierwszy produkt online, odczuwasz przy tym niesamowitą ekscytację i motywację do działania. Znasz to? Początki są super, bo masz wtedy cały arsenał niespożytej energii do działania. Ale z czasem przychodzi moment zawahania, motywacja słabnie, czujesz się przytłoczony ilością rzeczy do zrobienia, bo oczywiście jako rasowy perfekcjonista nie możesz sobie pozwolić na "bylejakość". Dlatego musisz zweryfikować swój pomysł na produkt online... czy odpowiada na potrzeby rynku, czy rozwiązuje problem Klienta i ile Klient jest w stanie zapłacić za Twój produkt.

[LEKCJA 02]
Gdzie i jak uczyć online

W Internecie można uczyć na bardzo wiele sposobów, ale ważne jest to, żeby wykorzystać takie sposoby, w których czujesz się najlepiej i w których nawiążesz specyficzną więź ze swoimi odbiorcami. Jedni dobrze się czują przekazując wiedzę w postaci serii artykułów, e-bboku, inni w nagraniach video/audio, a jeszcze inni prowadząc webinary na żywo.

[LEKCJA 03]
Formy uczenia online - co będzie mi potrzebne

Co tak naprawdę będzie Ci potrzebne do tego, żeby uczyć w takiej, a nie innej formie? Z jaką technologią musisz się liczyć i czy będzie dla Ciebie odpowiednia? W tej pokażę Ci jakie darmowe narzędzia możesz wykorzystać, a w jakich przypadkach niezbędne jest wdrożenie płatnych rozwiązań,

[LEKCJA 04]
Zaplanuj sobie wszystkie działania edukacyjne

Czas planowania jest szczególnie istotny, dlatego w tej lekcji pokażę Ci, jak planuję wszelkie czynności związane z moim działaniami edukacyjnymi w Internecie. Zadbany o spójność marki i spójny przekaz Twojej komunikacji z Klientami począwszy od bloga, a skończywszy na kursach online. Zobaczysz mój plan budowania kursu online, harmonogram publikacji artykułów, wysyłki newsletterów. Zobaczysz jak organizuję notatki i całą pracę w taki sposób, aby jak najlepiej i najefektywniej wykorzystać czas. Po prostu poznasz mój warsztat pracy w obszarach planowania i organizacji.

[LEKCJA 05]
Przykładowy plan działań edukacyjnych

W tej lekcji podzielę się z Tobą moim szczegółowym planem budowania kursu online, harmonogramem publikacji artykułów, czy wysyłki newsletterów. Zobaczysz jak organizuję notatki i całą pracę w taki sposób, aby jak najlepiej i najefektywniej wykorzystać czas. Po prostu poznasz mój warsztat pracy w obszarach planowania i organizacji.

[2] Przygotowujemy zaplecze pod uruchomienie pierwszego kursu online

[LEKCJA 06]
Przygotowanie strony WWW

Skoro plan jest gotowy czas zacząć działać! Działanie najlepiej zacząć od własnej strony WWW, którą można uruchomić bardzo szybko pod własną domeną. Krok po kroku rejestrujemy domenę, przygotowujemy serwer do pracy, konfigurujemy konta pocztowe i wszelkie zabezpieczenia. Uruchamiamy pierwszą stronę WWW.

[LEKCJA 07]
Instalacja i konfiguracja motywu graficznego oraz dodatkowych rozszerzeń

Strona musi jeszcze jakoś wyglądać, więc pracujemy nad jej wyglądem, aby była spójna razem z Twoim wizerunkiem oraz z Twoimi materiałami edukacyjnymi. Nie tworzymy zaawansowanej platformy kursów online ( ten temat jest szczegółowo omawiany na kursie eduPortalWP, ale skupiamy się na wszelkich narzędziach wspomagających późniejszą promocję Twojego produktu online.

[LEKCJA 08]
Wybór i konfiguracja systemu mailingowego

Bez systemu do wysyłki maili biznes online nie ma racji bytu. Mając konto w systemie mailingowym możesz nie tylko komunikować się ze swoimi Klientami, fanami, ale możesz też uruchomić darmowe i płatne kursy e-mail! Jest to bardzo proste i chyba nawet najtańsze rozwiązanie na początek. W tej lekcji wybierzemy i skonfigurujemy system mailingowy, z pomocą którego możesz zacząć za darmo prowadzić kursy e-mail.

[LEKCJA 09]
Przygotowujemy pierwsze materiały w PDF

Na początek utworzymy pierwsze materiały edukacyjne w formacie PDF. Wykorzystamy w tym celu darmowe narzędzia, które pozwalają tworzyć estetyczne PDF'y, które również będą spójne z Twoją marką. Skonfigurujemy możliwość pobrania PDF za adres e-mail i dzięki temu będziesz w stanie zacząć budować swoją własną listę adresową!

[LEKCJA 10]
Przygotowujemy stronę lądowania dla pierwszego kursu online

Świat musi się dowiedzieć co masz mu do zaoferowania 🙂 W tej lekcji samodzielnie zbudujesz pierwszą stronę lądowania dla zapisu na swój kurs, warsztat, webinar, konsultacje itp. Tutaj masz do wykorzystania 2 opcje: bezpośrednio na swojej stronie WWW lub z pomocą systemu mailinowego. Krok po kroku pokażę Ci jak to zrobić.

[3] Tworzymy pierwszy, płatny kurs online

[LEKCJA 11]
Tworzymy pierwszy kurs w trybie wysyłki e-mail

Jeśli chcesz zacząć z kursami online, zacznij od kursów e-mail. Jest to najprostsza i praktycznie bezpłatna metoda prowadzenia kursów online. Wystarczy, że zarejestrujesz sobie konto w jednym z systemów mailingowych, ustawisz kolejkę wiadomości do wysłania i zintegrujesz na swojej stronie. Jak to wszystko poustawiać, pokazuję właśnie w tej lekcji.

[LEKCJA 12]
Uruchamiamy płatne kursy e-mail

Chcesz uruchomić płatny kurs e-mail? Nie ma problemu - pokażę Ci łatwy sposób integracji systemu mailingowego ze swoją stroną. Klient kupuje kurs na stronie i jest automatycznie zapisany na określoną listę klientów sytemu mailingowego. W ten sposób możesz uruchomić nawet kilka kursów e-mail.

[LEKCJA 13]
Dostęp do treści w systemie abonamentowym

Coraz bardziej popularną formą zarabiania na wiedzy jest oferowanie dostępu abonamentowego. Zauważ, że model subskrypcji wprowadziły też duże firmy typu Adobe, czy Microsoft. Jeden z większych portali kursów online - lynda.com - również działa w takim modelu. Ty również możesz wprowadzić opłaty na dostęp do Twojego serwisu. W tej lekcji pokażę Ci, jak można takie rozwiązanie wdrożyć na własnej stronie.

[LEKCJA 14]
Własny LMS dla kursu online, czy zewnętrzna platforma – jak wybrać

Jeśli interesujesz się tematem kursów online, pewnie zdążyłeś zauważyć jak wiele różnych rozwiązań jest obecnie dostępnych na rynku. Jest tego teraz tak dużo, że można dostać przysłowiowej "korby". I co w końcu wybrać? Nie ma obawy - pomogę Ci wybrać właściwe rozwiązanie zarówno pod kątem zasobności portfela jak i potrzeb. Otrzymasz pełne zestawienie kosztów, funkcjonalności, co jest za darmo, a za co trzeba zapłacić.

[LEKCJA 15]
Przykładowa platforma edukacyjna z modułem LMS

W tej lekcji pokażę Ci jak może wyglądać przykładowa platforma kursów online. Jakie są zainstalowane rozszerzenia, za jakie funkcjonalności platformy odpowiadają, jak działa cała automatyzacja. Zobaczysz jak od kuchni wygląda wprowadzanie kursów online na platformę i wszystko to, czego nie widać od strony zaplecza.

[4] Podnosimy poprzeczkę - czas na multimedia!

[LEKCJA 16]
Sprzęt i oprogramowanie dla prowadzenia kursów wideo/audio

Jeśli masz zamiar rozwijać swój biznes kursów online przyjdzie taki moment, w którym zapragniesz wzbogacić swój produkt online o wersję multimedialną. Można zacząć bardzo tanim kosztem, np. telefonem komórkowym, darmowym narzędziem do zgrywania pulpitu. Trzeba jednak liczyć się z tym, że coraz bardziej zwracamy uwagę na jakość kursów, szczególnie na jakość dźwięku. Ja również zaczynałam od tanich narzędzi, a dzisiaj mam już bardziej rozbudowany warsztat. W tej lekcji pokażę Ci z czego korzystam przy produkcji moich kursów wideo.

[LEKCJA 17]
Jak nagrać, zmontować i umieścić na platformie kurs wideo

W tej lekcji pokażę Ci jak można zmontować krótki filmik - jak obrobić dźwięk (jeśli zachodzi taka potrzeba...), jak podkładać tło muzyczne, dodawać elementy opisowe do wideo.

[LEKCJA 18]
Zewnętrzne platformy dla przechowywania i udostępniania multimediów

Pliki kursu wideo muszą być umieszczone na takiej platformie, na której filmy nie będą dostępnie publicznie. Jest to oczywiście dodatkowy koszt, ale w zależności od wyboru platformy te koszty mogą być inne. W tej lekcji pokażę Ci z jakiej platformy korzystam i jak mam to zintegrowane na swojej stronie kursów online.

[LEKCJA 19]
Darmowe sposoby na prowadzenie webinaru

Sesja na żywo (webinar, facebook live) może być świetnym narzędziem do wspomagania sprzedaży Twojego kursu online. Może być też świetnym materiałem na produkt online 🙂 W tej lekcji pokażę Ci jak można za darmo stworzyć takiego live'a i co można z nim dalej zrobić. Otrzymasz też zestawienie wskazówek, które przydadzą Ci się w trakcie przygotowywania do webinaru.

[LEKCJA 20]
Podsumowanie efektów i wnioski końcowe

Masz kurs, wiesz już ile czasu i pieniędzy w niego włożyłeś (bądź zamierzasz włożyć...). Teraz ten kurs trzeba pokazać światu. Możesz go umieścić na zewnętrznej platformie, albo
zbudować własną platformę edukacyjną. A z jakimi kosztami to się wiąże? Możesz to sprawdzić przystępując do darmowego kursu Własna platforma kursów online na WordPress - jak to ugryźć?.

30-dniowa gwarancja satysfakcji

30-dniowa gwarancja zwrotu

Daję Ci 30-dniową gwarancję zwrotu całej kwoty, jeśli ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań. Wystarczy, że napiszesz na adres: eduekspert@iszkola24.pl.

Privacy Policy Settings